loading...
اوسانگ خور
iman بازدید : 101 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

 

زندیگینامه شاعر از زبان خودش

((من خودم به یاد ندارم،اما دفترچه ی کوچکی به نام شناسنامه که هویت سنگین و بی حاصل مرا یدک میکشد، حکایت از این دارد که در آغازین روز پاییزی سال1352،جواز ورودم به دنیای ساکنین زمین صادر شد. عاشق شعر و ادبیات بودم. البته گاهی هم نثرهای ادبی کوتاه و بلند می نوشتم که فقط به درد خودم می خورد و برای دل خودم بود. اما همیشه دوست داشتم چیزی بنویسم که دست کم اطرافیانم از خواندنش لذت ببرند.و این روز با نگاه مهربان و محبت آمیز مولایم،امام رضا(ع)در روز تولدشان به حقیقت پیوست. میتوانم بگویم ایشان نخستین و ناب ترین دلیل سروده هایم شدند.(البته شاید این تصور شخصی من باشد).)) شاعر متخلص به ساقی است.

آثاراو:

1-      باران درکویر

2-      عشق های کاغذی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. به وبلاگ من خوش آوی(خوش آمدید). واژه اوسانگ در گویش خوری به معنای داستان یا قصه می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتو اوسانگ چجور وبلاگیه؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 2,963
  • کدهای اختصاصی